Milí
studenti a kolegové, již na základní škole mi učitelé předpovídali kariéru
spisovatelky (z důvodu čilé „podlaviční“ korespondence se spolužáky, zápisů
přeřeknutí mých spolužáků i učitelů a občasného přepisování sešitů). Jelikož
tedy léta sbírám školní perličky, rozhodla jsem se s vámi v době
předvánoční (jako takový hromadný vánoční dárek) o některé z nich podělit. Jména
zúčastněných byla pozměněna z důvodu ochrany osobních údajů. Vyhlašuji
soutěž o rozpoznání co největšího počtu studentských autorů níže popsaných
perel. :-)
Lenka Suchánková (školní rok 2012/2013)
Část prvá – na tesání do kamene
„Kdo nevěděl, opsal z taháku!“, ozvalo se ze zadní lavice.
Zápisy v třídní knize I3.C blahé paměti v tentýž den:
„Dlaba
spí při hodině a ještě se k tomu přizná.“
„Šeda
a Haslan spí při hodině EKO.“
Zápis
den poté: „Šeda se při EKO válí na lavici (je to takový jeho zvyk).“
Zápis
v třídní knize I4.E blahé paměti:
„Poštolka
spí při hodině jako Šípková Růženka a nedá se běžným způsobem probudit.“
Zápis
v třídní knize L4.E blahé paměti:
„Šmula
by se neměl hlasitě vyjadřovat před jedenáctou hodinou dopolední.“
Zápis
jiného učitele o týden později:
„Potvrzuji
zápis kolegy o Šmulovi.“
Učitelka:
„Odnes třídní knihu do ,grafiky‘.“
Student
zamyšleně: „Do trafiky?“
Učitelka
v maturitním ročníku: „Slovo traktorista
píše někdo zásadně s tvrdým Y – no co to je?“
Student:
„A ono se píše s měkkým???“
Maturitní
opakování databázových systémů. Student vysvětluje: „Relace 1:N je, že každý
muž může mít více žen, ale každá žena může mít jen jednoho muže.“
Student
kreslí při závěrečné práci z grafiky letadlo. Čeká na něj kamarád a nahlas si stěžuje:
„Ty vole, co to tam kreslí? Monu Lisu?“
Student
u maturity: „Bloková struktura programu je, že program je rozdělen do bloků, ve
kterých je uveden program.“
Učitelka:
„Jaký jazyk je Python? Do jaké skupiny programovacích jazyků patří?“
Student:
„ Nadpřirozený!“
Učitelka:
„Co bylo předchůdcem hromadného zpracování dat na PC?“
Z lavic
se ozve: „Ruční třídění…“.
„…odpadu!“
Učitelka:
„Terminátor u sběrnicové topologie, no to je přece ukončovač, koncovka!“
Student:
„To jako myslíte ustřihlej kabel?“
Část druhá – infarktózní perly z písemek
Student
v písemce z grafiky: „Uzel je prvek sítě (aktivní, pasivní). Hladký,
když pracuje správně. Ostrý, když nefunguje správně.“
Učitelka:
„Asi budu taky ostrá.“
Student:
„To jako, že nebudete fungovat správně?“
(Uzel
je v grafice dle Bézierova popisu křivky bod, v němž se čára ostře
láme, nebo mění směr.)
hehe
OdpovědětVymazathaha
OdpovědětVymazat