neděle 16. února 2014

Školní a obvodní kolo soutěže v anglickém jazyce

V den konání školního kola soutěže se všichni účastníci sešli před novou učebnou 211. Nikdo z nás nevěděl, co má pořádně od soutěže čekat. Když se dveře od učebny otevřely a všichni jsme byli požádáni, abychom vešli, pak začala pomalu houstnout atmosféra. Byli jsme rychle seznámeni s průběhem soutěže a pak se mohlo začít. Nejprve jsme psali krátký test založený na poslechu, poté přišla konverzační část, kde se rozhodovalo. Po první části konverzace nás opustila polovina účastníků a šlo se do finále, kde se nakonec rozhodlo. Po vyhlášení už jen následovaly formality a já se mohl připravit na obvodní kolo. Obvodního kola se účastnilo devět nejlepších z Prahy 10, kde jsem získal nepopulární bramborovou medaili. Přestože jsem skončil těsně za stupni vítězů, tak jsem si účast v obvodním kole užil a jsem rád za takovouto zkušenost.



Petr Matoušek, I3.B (školní rok 2013/2014)

Žádné komentáře:

Okomentovat